Hoe gaat het bestellen in de webshop?
Bestellen doe je in enkele simpele stappen:
1 - Zoek je product(en) en plaats deze in je winkelmand.
Zoek eerst naar de producten die je wilt kopen.
Deze leg je in de winkelmand door op de grote groene "bestellen"knop te klikken. Je kan hierna verder winkelen of verder gaan met bestellen.
2 Kies voor bezorgen of ophalen
Kies of je jouw product wilt ontvangen of ophalen bij ons magazijn
3. kies je afleverland
Op basis van je gekozen land worden de betaalopties getoond en verzendkosten berekend.
4. kies je betaalmethode
Er zijn afhankelijk per land meerdere betaal opties mogelijk. Kies jouw gewenste betaalmethode.
5. Lever je kortingscode of spaarpunten in.
6. Inloggen op je account
Heb je al een account bij Truckjunkie? Log dan in op je account,
het bestellen gaat dan veel sneller.
Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. We raden je wel aan een account te maken zodat je al je bestellingen op een plek hebt en ook je spaarpunten worden bijgeschreven.
7. De algemene voorwaarden
Lees aandachtig de algemene voorwaarden door en indien akkoord accepteer deze door te klikken op het vakje achter "ik ga akkoord.."
8. Controleren en betalen
Je krijgt nu een overzicht van je bestelling. Klopt alles wat er staat? Klopt alles? Dan kun je nu op bestellen klikken en volgt de betaling.
Zo.. dat was dat. Je ontvangt een bevestigingsmail en binnen maximaal 1 werkdag een statusupdate "in behandeling". Mocht je deze niet ontvangen neem dan zeker contact met ons op!
Wat is de levertijd?
In veel gevallen wordt de standaard levertijd bij de artikelen aangegeven.
Veel producten zijn vanuit voorraad leverbaar of anders binnen enkele dagen. Producten zoals stickers, bedrukte kleding en andere op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd. Wel proberen we deze zsm te produceren. Mocht een product onverhoopt toch niet tijdig leverbaar zijn wordt je hiervan op de hoogte gesteld via een email.
Is online bestellen wel veilig?
Ja!
We werken met een beveiligde internetverbinding. Zelfs met de meest veilige vorm! Via de Extended Validation SSL verbinding worden de transactiegegevens versleuteld zodat er niemand stiekem kan meekijken en de transactie helemaal veilig is.
Je herkend de veilige verbinding aan het groene "slotje" in je browser.
Hoe kan ik betalen?
Ideal - makkelijk en snel met de meest populaire betaalmethode in Nederland
Alleen voor Nederlandse klanten
Afterpay - Veilig achteraf betalen
Alleen voor klanten in Nederland en België
Bancontact - de meest populaire betaalmethode in België
Alleen voor klanten in België
Giropay - veel gebruikte online betalingsmethode in Duitsland
Alleen voor klanten in Duitsland
Extra kosten = 1.5% van je aankoopbedrag
Paypal - Betalen in enkele makkelijke stappen - extra veilig
Je dient een account te hebben bij Paypal
Extra kosten = 1.5% van je aankoopbedrag
Maestro - eenvoudig en veilig online betalen met je debitkaart
Extra kosten = 1.5% van je aankoopbedrag
Visa & Mastercard - veilig en snel betalen met je creditcard
Extra kosten = 1.5% van je aankoopbedrag
Vooraf overmaken - betaal via je eigen bank
Na het invoeren van je bestelling ontvang je een factuur en deze maak je over op de bankrekening van Junkie Company BV overmaakt.
Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.
Onze rekeninginformatie is:
Junkie Company BV
IBAN: NL27RABO0320768384
BIC: RABONL2U
Wat als mijn betaling niet is gelukt?
Heb je een order geplaatst maar is de betaling niet gelukt of ben je niet zeker of deze is gelukt? Neem dan contact met ons op en wij kunnen u verder informeren, of u kunt kijken of er een afschrijving heeft plaatsgevonden.
Als een betaling niet is gelukt hoeft u geen nieuwe bestelling te plaatsen maar kunnen wij u een nieuwe betalingslink sturen.
Neem hiervoor contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grote van je bestelling en het afleverland.
In je winkelmandje worden de verzendkosten automatisch berekend na het ingeven van je afleverland.
Hoe wordt mijn pakket geleverd?
Onze pakketten worden dagelijks opgehaald en verzonden door PostNL.
Buiten Nederland en België werkt PostNL vaak samen met andere pakketbezorgers. Het kan dus zijn dat bijvoorbeeld DPD, Chronopost, Eurodis of een ander bedrijf het pakket levert.
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja dat kan.
Als je bestelling wordt verzonden vanuit Truckjunkie ontvang je een PostNL track&trace link waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wordt je pakket geleverd door een derde partij dan wordt dit aangegeven in het track&trace scherm van Postnl.
Wat als ik mijn bestelling of een aantal artikelen van de bestelling wil retourneren?
Net tevreden met je aankoop? Helaas maar dat kan natuurlijk altijd.
Ga hiervoor naar onze retour pagina en vul het retourformulier in.
Heb ik garantie?
Als Europese consument heb je op basis van de wet bepaalde rechten met betrekking tot garantie op de producten de wij verkopen. Deze wettelijke garantie houdt in dat wij als verkoper ervoor moeten zorgen dat de producten die wij verkopen beantwoorden aan de overeenkomst de we met jou zijn aangegaan. Hier staan wij dan ook voor in.”
Ik heb een klacht
Indien je niet tevreden bent over jouw aankoop of de wijze waarop wij de overeenkomst hebben uitgevoerd, kan je uiteraard contact met ons opnemen. We behandelen jouw bericht dan zo snel mogelijk, maar zorgen ervoor dat je uiterlijk binnen 14 kalenderdagen een inhoudelijke reactie zult ontvangen. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Truckjunkie binnen 14 dagen na de ontvangst van de klacht, de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht.
Als je de aankoop als Europese consument hebt gedaan, kan je, indien je niet tevreden bent over de wijze waarop wij met jouw klacht zijn omgegaan, deze ook voorleggen aan een nationale geschillencommissie via het Europese ODR Platform dat te vinden is op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/
Mijn vraag staat er niet tussen!
neem dan contact met ons op via de contact pagina, telefoon of Whatsapp